برای یک ایرانی هیچ چیز بهتر از نوشیدن چای نیست. این لذت زمانی به حد خود می رسد که در یک لیوان زیبا اتفاق بیافتد. لیوان سرامیکی از پرطرفدارترین لیوان ها به شمار می آیند. شما نیز می توانید حتی با خرید لیوان سرامیکی ارزان در این حس شریک شوید.

نکته‌ای طلایی در خرید لیوان سرامیکی ارزان اما با کیفیت

ماگ های تبلیغاتی هنوز هم جایگاه ویژه ای در بین هدایای تبلیغاتی دارند. طرح های بروز و قیمت های متنوع یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می آید. شما می توانید هر نوع لیوان تبلیغاتی را با طرح و قیمت دلخواه سفارش دهید. برای خرید لیوان سرامیکی ارزان توجه به دو نکته طلایی زیر بسیار حائز اهمیت می باشد:

  • کیفیت را فدای قیمت نکنید. این بدین معنا نیست که قیمت را در نظر نگیرید. بلکه با توجه به بودجه مورد نظر بهترین نوع را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ماگ های تبلیغاتی با کیفیت، طعم مطبوع نوشیدنی را حفظ می کند و در برابر گرما مقاوم هستند.
  • مواد به کار رفته در ماگ های نیز بسیار حائز اهمیت است.

یکی از محبوب ترین لیوان های تبلیغاتی، نوع سرامیکی آن است که قابلیت چاپ عکس و لوگو بر روی آن‌ها وجود دارد. اکثر این لیوان ها از کشورهای دیگر وارد شده و شرکت های زیاد تحت عنوان واردکننده ماگ فعالیت می کنند. همان طور که در مطالب بالا نیز به آن ها اشاره شد، ماگ های سرامیکی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. از جمله دلایل خرید آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       دارای طرح نوستالژیک است :

ماگ های سرامیکی نسل جدیدی از لیوان ها به شمار می آیند. این نوع از لیوان ها در از تلفیق مدرن و سنتی ساخته شده اند. به دلیل طرح زیبایی که دارند برای هدیه و استفاده های روزمره مفید هستند.

·       هدایایی بسیار با دوام و نفیس است

اغلب وسایلی که سرامیک و چینی هستند از دوام بسیار بالایی برخوردارند. این وسایل اگر در معرض ضربه نباشند، می توانند در طول چند سال مورد استفاده قرار گیرند. از طرف دیگر شما می توانید از روش هایی برای بیشتر گرم نگه داشتن نوشیدنی درون آن ها استفاده کنید. مثلا می توانید ماگ ها را از قبل توسط آب جوش گرم کنید و سپس نوشیدنی را درون آن ها بریزید.

·       در سفرها نیز قابل استفاده اند

یکی از ویژگی ماگ ها این است که در طول سفر قابل استفاده اند. اغلب این محصولات دارای درب و دسته بوده و به راحتی قابل حمل می باشند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 305
برچسب ها :

تاريخ : | | نویسنده : سحر |

انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فرد در میان هدایای دیگر کار نسبتا دشواری است. می‌دانید چرا؟

استفاده از هدایای تبلیغاتی تنها مختص به یک شرکت یا کسب و کار محدود نمی‌گردد. بلکه با توجه به قیمت و کارایی آن، اغلب کسب و کارها از آن استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید، هدایای تبلیغاتی تکراری جذابیت و ماندگاری کمتری دارد. به همین دلیل انتخاب هدایای تبلیغاتی ویژه و خاص را کاری دشوار بیان می‌کنیم. در ادامه مطالبی را جهت انتخاب آسانتر و بهتر خدمتتان ارائه می‌کنیم.

هدیه تبلیغاتی خاص

در مقابل هدیه تکراری، هدیه تبلیغاتی خاص یا اختصاصی وجود دارد. شما می‌توانید این هدایا را از میان هدیه‌های تبلیغاتی خاص که از قبل تهیه شده است انتخاب کنید. یا اینکه می‌توانید طرحی که در ذهن دارید را به راساگیفت ارائه کرده تا بصورت سفارشی تولید و چاپ گردند. این نکته را به خاطر داشته باشید که به دلیل ماهیت اختصاصی و سفارشی آن‌ها هزینه بیشتری در انتظارتان خواهد بود. اگر زمان و بودجه کافی برای هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید، هدایای سفارشی بهترین گزینه خواهند بود.

هدیه تبلیغاتی خاص؛ هدایایی ارزشمند برای مخاطب

در تقویم ایرانی، مناسبت‌ها وجشن‌های زیادی به چشم می‌خورد. اغلب کسب و کارها نیز از این فرصت در جهت معرفی خود و محصولاتشان استفاده می‌کنند. یکی از بحث‌های پیش رو، انتخاب روش یا ابزار مناسب برای معرفی است. در اکثر موارد هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌گردد. چالش بعدی انتخاب هدایایی است که نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند و مدت بیشتر در ذهن آن‌ها جای گیرد.

اگر شما میزبان مخاطبانی چون وزرا، مدیران عالی رتبه یا افراد مهم هستید، انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و سفارشی یکی از ملزومات می‌باشد. اما نکته قابل توجه در انتخاب آن‌ها، توجه به مناسبت و روحیه مخاطب می‌باشد. در واقع تهیه هدیه‌ای سفارشی بدون توجه به دو مورد فوق کاری نسبتا بیهوده است.

توجه به دو نکته مهم در خرید هدیه تبلیغاتی خاص

انتخاب هدیه کاری سخت اما دلنشین است. حالا که تصمیم گرفته‌اید هدیه‌های اختصای و درخور مشتری سفارش دهید، دو نکته و اصل زیر را به خاطر داشته باشید.

نکته اول: بر کار خود مسلط باشید

اولین گام در انتخاب هدیه تبلیغاتی اختصاصی اطلاعات کافی از مکان، جلسه، مهمانان یا به طور کلی از کار و حرفه خود داشته باشید. یا به عبارت دیگر بر آن مسلط باشد.

فرض کنید که شما مامور خرید یک شرکت هستید. در این شرکت قرار است جشنی برگزار گردد. میهمانان این جشن را تعدادی از مدیران شرکت‌های رقیب، پرسنل برتر به همراه خانواده و مدیران ارشد شرکت تشکیل می‌دهند. طبق نظرات و برنامه قرار است که در اواسط جشن از پرسنل برتر تقدیر گردد. همچنین در انتها به حضار هدیه‌ای برای تبلیغات و یادگاری اهدا می‌گردد. همانطور که گفتیم شما مامور خرید این شرکت بوده و انتخاب و تهیه آن‌ها بر عهده شماست. یک انتخاب درست می‌تواند تقدیر از زحمات شما یا ارتقاء شغلی شما را به همراه داشته باشد. اما انتخاب نادرست مسلما عواقب بدی را به همراه دارد. اولین کاری که شما باید انجام دهید تهیه لیستی از سوالات زیر است و در ادامه جستجو برای پاسخ به آن‌ها.

  • شرکت در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند؟
  • هدف اصلی شرکت چیست؟
  • سهامدارن و مالکان شرکت چه افرادی هستند؟
  • بودجه اولیه شرکت برای تاسیس و توسعه آن چقدر بوده است؟ و چگونه توسعه یافته است؟
  • چه مدت است که شرکت فعالیت می‌کند؟
  • چه رنگ‌هایی مورد علاقه مدیران است؟

سپس لیست دیگری تهیه کرده و اطلاعات مربوط به میهمانان را در آن وارد می‌کنید.

نکته دوم: توجه به بودجه را هیچگاه فراموش نکنید

در گام بعدی بودجه‌ای که برای تهیه هدیه تبلیغاتی خاص در نظر گرفته شده است را مشخص کرده و میهمانان را براساس بودجه طبقه بندی کنید.

مثلا در جشن فوق میهمانان به شرح زیر می‌باشند:

  • مدیران شرکت
  • مدیران شرکت‌های رقبا
  • پرسنل برتر
  • خانواده‌های پرسنل
  •  


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 283
برچسب ها :

تاريخ : | | نویسنده : سحر |

هدیه تبلیغاتی، از موثر ترین روش متد های رونق محصولات و عرضه آنها در بازار است. با دادن هدایای تبلیغاتی مشتری بسیار از خرید خود ، خشنود می شود و برای خرید باز هم به سراغ شما می آید. در حقیقت به نوعی ، هدیه تبلیغاتی اهرم ناخودآگاهی ست که مشتری را برای ابراز تشکر و تمایل به خرید از فروشگاه تشویق می نماید. در کشورهای پیشرفته هدایای تبلیغاتی یا اشانتیون عرفا به همه کالاها تعلق می گیرد و در هر گروهی هدیه ای خاص آن محصول داده می شود .به طور کل هدیه تبلیغاتی به دو دسته تقسیم می شود:

۱٫ هدیه تبلیغاتی در قبال خرید عمده یا رقم زیاد

۲٫ هدیه تبلیغاتی روتین و برای افزایش فروش

در حالت اول که بیشتر مربوط به کارخانجات و سازمان ها می شود ، شما با خرید محصولات آن شرکت مثلا به به ازای یک بسته ۲۴ عددی ، ۳ عدد محصول از همان دست را هدیه می گیرید و در دسته دوم شرکت های کوچکتر یا فروشگاه ها هستند که به ازای هر مقدار خریدی ممکن است هدیه ای ، به نسبت ارزش مقدار کالایی که از آنان خرید می کنید به شما بدهند.
کارکرد هدیه بسیار زیاد است اما عمده ترین آن ،معرفی برند شما از طریق دست به دست شدن و یا دیده شدن آن از جانب مشتریان است. با این کار شما رفته رفته ، هویت خود را در بازار و میان مشتریان پیدا می کنید و با هر چه بیشتر هدیه دادن فروشتان، اعتبارتان، و هویت تان در بازار بیشتر می شود.

چرا باید به مشتریانمان هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

در بازار مدرن و متنوع امروز، با توجه به تنوع محصولات و تعداد زیاد فروشگاه ها و شرکت های هم صنف ، رقابت بسیار شدیدی بین عرضه کنندگان خدمات شرکتی یا فروشگاهی و کارخانجات وجود دارد. از جمله راه هایی که می تواند فروش شما را در شنف خود ، به صورت چشمگیری افزایش دهد ، اهدای هدیای تبلیغاتی است.
با دسته بندی مشتریانتان به دو بخش مشتریان همیشگی و دائمی و وفادار و مشتریان عادی و تازه خریذار از شما ، می توانید در اهدای هدیای تبلیغاتی تان نیز دسته بندی کنید. به مشتریان همیشگی ، هدیه خاص خود را عرضه کنید و به مشتریان عادی هدایای معمولی تان را بدهید.

ویژگی های یک هدیه تبلیغاتی مدرن و خوب:

هدیای تبلیغاتی باید به طور حتم دارای لوگو یا نشان تجاری شما باشد. این کار باعث می شود فروشگاه یا کارخانه شما، دارای هویت بصری یابد و در میان توده ی مردم چه با دست به دست شدن و چه با دیده شدنش برای شما احراز هویت کند. نکته بسیار کلیدی در این زمینه ، طراحی لوگوی شما می باشد. لوگو باید تا حد ممکن کوچک، ساده، بی کلام، و هدفمند باشد. مثلا برای یک شرکت ساختمانی کشیدن شکل ساختمان و نوعی اشاره ی ناخودآگاه به اسم شرکت مدرن ترین نوع ساخت لوگو می باشد.
این لوگو باید به اندازه ای باشد که حتی روی یک خودکار تبلیغاتی با آن ابعاد کوچک خود را به خوبی نمایش دهد. در درجه بعد احتراز و جلوگیری از ثبت اطلاعات شرکت یا فروشگاه است. عناوینی مثل آدرس شرکت یا فروشگاه، تاریخ افتتاح، فیلد ارائه خدمات، اسم مدیدیرت یا مدیریت عامل، شماره ثبت و از این دست عناوین ، موارد غیر ضروری در هدیه تبلیغاتی هستند.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 281
برچسب ها :

تاريخ : | | نویسنده : سحر |

هدیه های تبلیغاتی یا هدیه های تجاری اجناسی هستند (اغلب عنوان تجاری نیز دارند) که در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می شود. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است.


امروزه در بازاریابی و بازارسازی ایجاد یک رابطه قوی بین تولید کننده یا عرضه کننده با هدف که همان مشتریان و خریداران هستند یکی از اصلی ترین نکات بازاریابی و فروش می باشد، با توجه به رقابت های نزدیک میان شرکت ها مشتریان و خریداران طبعا انتخاب های متعددی برای خرید خواهند داشت ، اما همیشه به فروشنده یا تولید کننده دست و دلباز و خوش رو وفادار تر خواهند ماند حتی اگر قیمتی که بابت یک محصول پرداخت می کنند نسبت به سایرین بالاتر باشد.


شما باید لااقل سالی یکبار هدیه ای کوچک برای مشتریان شرکتتان بفرستید. جان هال، نویسنده ی مجله ی فوربس، می نویسد که هدایا در طول سال جای شما را در ذهن مشتریان حفظ می کنند. مجله ی تجاری ساکرامِنتو گزارش می-دهد چون در سال های اخیر برخی از شرکت ها به علت رکود اقتصادی نیروهای خود را تعدیل کرده اند، سایرین همچنان اطمینان دارند هدیه دادن برای حفظ روابط مهم است.


اگر شرکت شما مشتریانِ کم یا مشتریانِ کم به ویژه با حساب های قابل توجه دارد، باید تلاش کنید تا جایی که ممکن است هدایایشان را سفارشی سازی کنید. به علایق هر مشتری توجه کنید و یا از فروشندگانی که با آنها برخورد دارند اطلاعات کسب کنید.

بطور خلاصه و دسته بندی می توان به انواع خودکار و قلم تبلیغاتی، خودکار فلزی و انواع خودکارهای پلاستیکی از برند سناتور، لچه پن، یوروپن، شیفر، سنفورد، دیپلمات، پورتک، ملودی، پیرگاردین، کراس اشاره نمود. که تمامی محصولات قابلیت درج نام و برند شما را دارا می باشد و همه محصولات عرضه شده با بالاترین کیفیت در ساخت می باشد.


بخش دیگری از هدایای تولیدی شامل انواع ساعت دیواری ( ساعت پلاستیکی و ساعت فلزی با قابلیت چاپ تمام رنگی در صفحه ساعت ) انواع ساعت و ست چوبی رومیزی، ساعت پلاستیکی و فلزی نیز می توان اشاره نمود.


یکی دیگر از محصولات پر استفاده در حیطه هدیه تبلیغاتی ساک خرید یا ساک دستی می باشد که می توان به انواع ساک تبلیغاتی کاغذی، ساک سوزنی، ساک برزنتی اشاره نمود که در تولید این محصول به دو صورت دستی و ماشینی تمام اتوماتیک می توان اشاره کرد ، که قابلیت چاپ روی محصولات نیز توسط گروه گیفتو فراهم می باشد.


از محصولات پر کاربرد دیگر در زمینه هدایای تبلیغاتی می توان به انواع ابزار تبلیغاتی، ابزار چندکاره، کیف ابزار اشاره داشت. که بیشتر مخاطبین آنها مربوط به قشر صنعتی و تولیدی کشور می باشند که هدایای این دسته جزو محصولات با طول عمر بالا می باشند.


یک از عمومی ترین هدایای تبلیغاتی که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد ست های هدیه، ست چرمی، کیف پالتویی چرمی، کمربند چرمی، جاکلیدی چرمی، انواع جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی و ست مانیکور می باشد که با توجه به نوع محصول جزو هدایای تبلیغاتی نفیس شناخته می شود و برای مدیران، کارشناسان و افراد خاص و بانوان مورد استفاده قرار می گیرد.

هدایای تبلیغاتی دیگری نیز هستند که در حیطه هدایای پر کاربرد و ارزان جای دارند که می توان به آفتابگیر تبلیغاتی، یادداشت تبلیغاتی، موس پد تبلیغاتی، انواع لیوان تبلیغاتی، لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی اشاره کرد.


دسته دیگری از هدایا نیز وجود دارند که با توجه به مناسبت های پایان سال مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع سررسید و تقویم که بصورت اختصاصی و عمومی قابل تولید می باشد. و در مدل های سلفونی و چرمی تولید می شود. که در این گروه ارگانایزر های مدیریتی جزو هدیه تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.


هدایای تبلیغاتی فقط به قلم و خودکار و کیف و لیوان و ساعت و ساک ختم نمی شود بلکه با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی نیز بروز می گردند که در این حیطه می توان انواع فلش مموری تبلیغاتی، فلش مموری چرمی، فلش مموری کلیدی، فلش مموری فلزی، فلش مموری کارتی، انواع پاور بانک و ذخیره کننده انرژی را نام برد.


در گروه آخر می توان به تولید انواع پوشاک تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی، لباس کار اشاره داشت که به زمان خاصی محدود نمی شوند و در هر کجا قابل استفاده و در معرض دید می باشند. لباس کار شامل انواع کاپشن و شلوار مهندسی و کارگری ، تیشرت تبلیغاتی شامل تیشرت جودون یقه دار و تیشرت پنبه یقه گرد می باشد. کلاه تبلیغاتی را نیز به کلاه های کتان و فلامنت نیز می تواند تقسیم بندی کرد که همه این موارد قابلیت چاپ و گلدوزی را دارا می باشند.

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 283
برچسب ها :

تاريخ : | | نویسنده : سحر |